Certificări şi premii

Excelenţă atestată

Certificări

Indaco Systems are proiectat, implementat şi menţine un sistem de management integrat: calitate, mediu, securitatea informaţiei şi managementul serviciilor în conformitate cu cerinţele standardelor: ISO 9001, ISO14001, ISO/ CEI 27001, ISO/ IEC 20000-1. 

Certificarea sistemului de management este realizată de  următoarele organisme de certificare:

  • Societatea Română de Asigurare a Calităţii, sistemul de management al calităţii.
  • RINA-SIMTEX, sistemul de management al securităţii informaţiei şi sistemul de management al serviciilor
  • TUV, sistemul de management al mediului.
  • Certificat Excellent SME

Premii

Produsele de top ale companiei Indaco Systems au fost recunoscute de experţi în domeniu. E rândul să le cunoaşteţi şi dumneavoastră:

iArhiva - Premiul Microsoft România – 2003 (Binary 2003);

Indaco Lege - Cel mai inteligent produs/serviciu românesc – 2001 (Premiile IT&C 2002);

LegeNet - Cel mai bun software legislativ – 2001 (Binary 2001);

DataWeb - Cel mai bun software de Internet – 2000 (Binary 2000);

Lege4 - Cel mai bun program legislativ din România – 1999 (Binary 1999).

Noutăți

Indaco Systems câştigă procesul cu Wolters Kluwer privind preluarea unor acte din baza Indaco Lege

05.07.2018

Citește mai mult→

Indaco Systems a obţinut câştig de cauză în instanţă în litigiul cu Wolters Kluwer, privind încălcarea drepturilor asupra bazei de date „Indaco Lege”, prin preluarea de către pârâtă a anumitor informaţii din acest produs, fără consimţământul companiei dezvoltatoare, şi includerea textelor în programul propriu “Sintact”. Decizia este definitivă, fiind respinse ambele căi de atac – apel şi recurs.

Lege5 este aplicaţia completă. Acum vă pune la dispoziţie şi MOF partea a IV-a

Citește mai mult→

Indaco Systems informează toţi utilizatorii de program legislativ Lege5, că aplicaţia a fost consolidată cu un nou modul de informare: Monitorul Oficial partea a IV-a.

LegeStart, partener al Conferinţei "Fiscalitate 24/7" de la Cluj-Napoca din 28 februarie 2017

Citește mai mult→

Domeniul financiar-contabil presupune atât atenţie la detalii cât şi nevoia de a ţine pasul cu noutăţile legislative. Situaţii diverse, lacune legislative, acte minuţioase, sunt doar câteva dintre aspectele care pot trezi nedumeriri. Este important să fii la curent cu ceea ce se întâmplă în practică, să discuţi şi să afli soluţii.