Despre noi

De peste 20 de ani, Indaco Systems înseamnă pasiune şi profesionalism pe piaţa produselor şi serviciilor software dedicate zonei de informare legislativă. Încă din 1994, clienţii şi partenerii noștri au descoperit că „a reuşi” poate deveni literă de lege.  

Experiența celor 20 de ani în domeniu se poate observa cu ușurință în calitatea și eficiența tuturor produselor create de noi. Avem avantajul timpului, pe care l-am folosit pentru a perfecționa soluţii software esențiale într-o lume modernă, în continuă schimbare. Dar și avantajul unei echipe de profesioniști pasionați și creativi, care continuă să câștige încrederea clienților cu fiecare nou proiect. 
De toate aceste calități se poate bucura orice partener de business care alege produsele noastre. Iată rețeta completă a succesului!

Misiune şi valori

Fiecare om ca motiv, fiecare om ca scop

Misiunea

Indaco Systems este, în primul rând, unitate şi valorificare umană prin sprijinirea business-ului dumneavoastră, iar acest lucru se reflectă şi în misiunea companiei -  cei peste 100.000 de utilizatori care folosesc în prezent soluţiile dedicate.

Valori care nu doar sună bine

Valori fundamentale

Indaco Systems reprezintă un nume clădit pe valori de top, iar acestea nu sunt doar câteva cuvinte menite să sune bine şi să impresioneze. Valorile fundamentale ale companiei ghidează întreaga activitate desfăşurată în spiritul unei „familii” care nu acceptă compromisurile.

Ce ştim noi?

Ştim că încrederea se câştigă, motiv pentru care am luptat pentru performanţă, cea mai mare fiind aceea de a ne face cunoscuţi ca principalul furnizor de produse şi servicii software din domeniul legislativ. Iar aici experienţa dată de multiplele proiecte dezvoltate de-a lungul timpului vorbeşte de la sine.

Ce trebuie să ştiţi dumneavoastră?

Atunci când ritmul poate fi copleşitor, flexibilitatea partenerului devine eficienţa clientului. De aceea grupul Indaco aduce la rang de inovare echilibrul între pasiune şi profesionalism. Pentru că, dacă un nume puternic se clădeşte pe valori puternice, un proiect reuşit apare dintr-un parteneriat în care deciziile dumneavoastră primesc sprijinul necesar.

Certificări şi premii

Excelenţă atestată

Certificări

Indaco Systems are proiectat, implementat şi menţine un sistem de management integrat: calitate, mediu, securitatea informaţiei şi managementul serviciilor în conformitate cu cerinţele standardelor: ISO 9001, ISO14001, ISO/ CEI 27001, ISO/ IEC 20000-1. 

Certificarea sistemului de management este realizată de  următoarele organisme de certificare:

  • Societatea Română de Asigurare a Calităţii, sistemul de management al calităţii.
  • RINA-SIMTEX, sistemul de management al securităţii informaţiei şi sistemul de management al serviciilor
  • TUV, sistemul de management al mediului.
  • Certificat Excellent SME

Premii

Produsele de top ale companiei Indaco Systems au fost recunoscute de experţi în domeniu. E rândul să le cunoaşteţi şi dumneavoastră:

iArhiva - Premiul Microsoft România – 2003 (Binary 2003);

Indaco Lege - Cel mai inteligent produs/serviciu românesc – 2001 (Premiile IT&C 2002);

LegeNet - Cel mai bun software legislativ – 2001 (Binary 2001);

DataWeb - Cel mai bun software de Internet – 2000 (Binary 2000);

Lege4 - Cel mai bun program legislativ din România – 1999 (Binary 1999).

Echipă şi competenţe

Oameni deosebiţi pentru rezultate deosebite

Specialiştii în dezvoltare software

Implicaţi în proiecte importante pentru propria carieră, dar mai ales lucrând pentru generarea de beneficii clienţilor, membrii echipelor de dezvoltare Indaco sunt oameni tineri, deschişi la schimbările tehnologice ale pieţei şi ale industriei IT, în general.

Pasiunea şi seriozitatea cu care aceştia tratează fiecare proiect sunt atribute esenţiale în drumul către satisfacţia clienţilor.

Tipuri de aplicatii:

  • Sistemul de Management Legislativ
  • ERP pentru industria de asigurări
  • Sistemul de Document Management și Managementul fluxului de lucru
  • Portaluri web cu CMS, forumuri și rețele sociale
  • Aplicații pentru smartphone, pentru diferite platforme
  • Arhitectură baze de date și infrastructură
  • Integrare în Cloud privat și arhitectură
  • Managementul de mediu virtual și rețele

Tehnologii:

Dezvoltăm software cu C#, C++, Java, HTML5, CSS, Javascript, Objective C, SQL pentru ASP.NET MVC, Web API, WCF, MFC, ATL, SQL Server, Oracle, SOLR, Windows Server, Windows Azure, Linux.

Mediul nostru de dezvoltare foloseste:

Team Foundation Server și GitHub pentru controlul versiunilor, Visual Studio, Eclipse și Xcode pentru programare, TeamCity pentru integrare continuă și build management, YouTrack pentru Agile management, documentare și urmărire a task-urilor.

Echipa de suport tehnic

Conştienţi pe deplin de importanţa responsabilităţii lor, specialiştii din această echipă oferă asistenţă pentru aplicaţii sau suport tehnic prin telefon, e-mail şi/sau conexiune la distanţă prin aplicaţii dedicate.

Permanent interesaţi de pregătirea profesională, aceştia deţin bune cunoştinţe în cele mai noi limbaje de programare, cunoştinţe avansate de administrare baze de date, dar şi experienţă în administrare, utilizare şi suport pentru sistemele de operare folosite pe piaţă.

Colegii noştri identifică problemele clienţilor şi gestionează cerinţele acestora, generând modificări ale cerinţelor tehnice, lucrând astfel la îmbunătăţirea permanentă a aplicaţiilor Indaco Systems.

Suport:

+4 021. 311.97.11
suport[at]indaco.ro

Distributie

Fii partenerul nostru în distribuirea produselor Lege5!

Indaco Systems dezvoltă de 20 de ani soluții de documentare legislativă. În urmă cu 2 ani am lansat cea mai nouă generație de produse: Lege5.

Pe lângă echipa de vânzări proprie, Indaco a reușit să implementeze la nivel național soluțiile de informare legislativă și prin parteneriate solide încheiate în anii trecuți.

De ce să devii distribuitorul nostru?
•    Activăm pe piața produselor de documentare legislativa de 20 ani si de mai mult de 15 ani lucrăm alături de partenerii noștri din țară.
•    Indaco dezvoltă soluții de calitate la prețuri competitive - aspecte recunoscute și apreciate de toți profesioniștii care activează în domeniul economic și juridic.
•    Vă putem oferi servicii de customer service și o varietate de instrumente de marketing care vă pot ajuta în activitate.

Lasă-ne cateva informații despre tine, iar noi îți trimitem oferta de distribuție:
compania pe care o reprezinți:
nume și prenume;
adresa de e-mail;
localitatea sau zona în care vă desfașurați activitatea;
telefon;
adresa website.

De asemenea, ne poți contacta oricând!
Dacă vrei să afli mai multe despre produse și prețurile acestora sau ai vrea să ne cunoști, scrie un e-mail sau contactează-ne pentru a stabili o întâlnire.
Telefon: 021.311.97.11/  0758.070.577
E-mail: vanzari[@]indaco.ro
Contact: Mădălina Benghe – Director Vânzări

 

  1. 1
  2. 2

Noutăți

Lege5 este aplicaţia completă. Acum vă pune la dispoziţie şi MOF partea a IV-a

Citește mai mult→

Indaco Systems informează toţi utilizatorii de program legislativ Lege5, că aplicaţia a fost consolidată cu un nou modul de informare: Monitorul Oficial partea a IV-a.

LegeStart, partener al Conferinţei "Fiscalitate 24/7" de la Cluj-Napoca din 28 februarie 2017

Citește mai mult→

Domeniul financiar-contabil presupune atât atenţie la detalii cât şi nevoia de a ţine pasul cu noutăţile legislative. Situaţii diverse, lacune legislative, acte minuţioase, sunt doar câteva dintre aspectele care pot trezi nedumeriri. Este important să fii la curent cu ceea ce se întâmplă în practică, să discuţi şi să afli soluţii.

Indaco Systems va realiza servicii de Consultanţă IT

29.12.2016

Citește mai mult→

Indaco Systems lansează la începutul anului 2017, un nou serviciu: Consultanţă IT la cel mai înalt nivel.