Consultanţă IT

Indaco Systems lansează la începutul anului 2017, un nou serviciu: Consultanţă IT la cel mai înalt nivel

Noi stim ca pentru o funcţionare optimă a serverelor, aveţi nevoie de specialişti bine pregătiţi care să asigure furnizarea, configurarea, întreţinerea şi supravegherea sistemelor. Specialiştii Indaco au o experienţă bogată în instalarea şi configurarea de servere ca parte a livrării de soluţii software personalizate.

Departamentul nostru de Support Engineering oferă suport şi servicii IT profesionale pentru managementul serverelor şi a aplicaţiilor instalate.

Punem la dispoziţia clienţilor competentele unei echipe formate din experţi, care vor apela la soluţii IT de ultimă generaţie, astfel încât, componeta de hardware şi software de care dispune serverul cu care lucrati, să fie întotdeauna performantă şi la nivelul optim de funcţionare.

SERVICII:

Administrare SERVERE
- Consultanţă în achiziţia serverelor
- Administrare servere fizice şi virtuale pe platforma Windows şi Linux
- Instalare şi configurare servere – masină fizică (Windows si Linux/Unix)
- Implementare, configurare şi administrare servicii baze de date

Administrare REŢELE (cu fir, wireless, VPN)

Mentenanţă HARDWARE şi SOFTWARE

VIRTUALIZARE (servere, baze de date, aplicaţii)

SECURITATE IT

BACK-UP

Monitorizare CONTINUĂ
- Echipa de Support Engineering Indaco Systems vă oferă suport IT remote (prin conexiune remote, email, telefon) şi monitorizare continuă pentru prevenirea de întreruperi a funcţionării normale a serverelor sau reţelelor, cu intervenţii asupra echipamentelor respective conform notificărilor primite în timp real;
- Serviciul este disponibil 24/7 prin servicii profesionale de ultimă oră pentru întreţinerea sistemelor critice.

CONTACT Indaco Systems Support Engineering:
Email: suportit[at]indaco.ro
Telefon: 021.311.97.11

Click aici pentru descrierea serviciilor de consultanţă IT

Suport Tehnic

Suport tehnic pentru aplicaţii software

Conştienţi pe deplin de importanţa responsabilităţii lor, specialiştii din această echipă oferă asistenţă pentru aplicaţii sau suport tehnic prin telefon, e-mail şi/sau conexiune la distanţă prin aplicaţii dedicate.

Permanent interesaţi de pregătirea profesională, aceştia deţin bune cunoştinţe în cele mai noi limbaje de programare, cunoştinţe avansate de administrare baze de date, dar şi experienţă în administrare, utilizare şi suport pentru sistemele de operare folosite pe piaţă.

Colegii noştri identifică problemele clienţilor şi gestionează cerinţele acestora, generând modificări ale cerinţelor tehnice, lucrând astfel la îmbunătăţirea permanentă a aplicaţiilor Indaco Systems.

Contact Departament Suport:
021.311.97.11031.401.66.10/ 0744.668.222
suport[at]indaco.ro

Dezvoltare software

Specialiştii în dezvoltare software

Tipuri de aplicatii dezvoltate in 23 de ani de activitate:
• Sistemul de Management Legislativ
• ERP pentru industria de asigurări
• Sistemul de Document Management și Managementul fluxului de lucru
• Portaluri web cu CMS, forumuri și rețele sociale
• Aplicații pentru smartphone, pentru diferite platforme
• Arhitectură baze de date și infrastructură
• Integrare în Cloud privat și arhitectură
• Managementul de mediu virtual și rețele

Tehnologii:
Dezvoltăm software cu C#, C++, Java, HTML5, CSS, Javascript, Objective C, SQL pentru ASP.NET MVC, Web API, WCF, MFC, ATL, SQL Server, Oracle, SOLR, Windows Server, Windows Azure, Linux.

Mediul nostru de dezvoltare foloseste:
Team Foundation Server și GitHub pentru controlul versiunilor, Visual Studio, Eclipse și Xcode pentru programare, TeamCity pentru integrare continuă și build management, YouTrack pentru Agile management, documentare și urmărire a task-urilor.

Serviciile pe care le oferim cuprind:
• Legal Management System
• ERP for Assurance Industry
• Document Management System and Workflow Management
• Web portals with CMS, forums, and social networking
• Cross-platform web mobile
• Database architecture and infrastructure
• Private Cloud integration and architecture
• Management of virtual environment and networks

Contact Departament Dezvoltare:
+4 021. 311.97.11
office[at]indaco.ro

Noutăți

Lege5 este aplicaţia completă. Acum vă pune la dispoziţie şi MOF partea a IV-a

Citește mai mult→

Indaco Systems informează toţi utilizatorii de program legislativ Lege5, că aplicaţia a fost consolidată cu un nou modul de informare: Monitorul Oficial partea a IV-a.

LegeStart, partener al Conferinţei "Fiscalitate 24/7" de la Cluj-Napoca din 28 februarie 2017

Citește mai mult→

Domeniul financiar-contabil presupune atât atenţie la detalii cât şi nevoia de a ţine pasul cu noutăţile legislative. Situaţii diverse, lacune legislative, acte minuţioase, sunt doar câteva dintre aspectele care pot trezi nedumeriri. Este important să fii la curent cu ceea ce se întâmplă în practică, să discuţi şi să afli soluţii.

Indaco Systems va realiza servicii de Consultanţă IT

29.12.2016

Citește mai mult→

Indaco Systems lansează la începutul anului 2017, un nou serviciu: Consultanţă IT la cel mai înalt nivel.