LegeStart, partener al Conferinţei "Fiscalitate 24/7" de la Cluj-Napoca din 28 februarie 2017

Domeniul financiar-contabil presupune atât atenţie la detalii cât şi nevoia de a ţine pasul cu noutăţile legislative. Situaţii diverse, lacune legislative, acte minuţioase, sunt doar câteva dintre aspectele care pot trezi nedumeriri. Este important să fii la curent cu ceea ce se întâmplă în practică, să discuţi şi să afli soluţii.

Fiscalitate 2017 PM (1)

Reglementarile Noului Cod Fiscal, speţe şi studii de caz dezbătute săptămâna viitoare la Fiscalitate 24.7

Domeniul financiar-contabil presupune atât atenţie la detalii cât şi nevoia de a ţine pasul cu noutăţile legislative. Situaţii diverse, lacune legislative, acte minuţioase, sunt doar câteva dintre aspectele care pot trezi nedumeriri. Este important să fii la curent cu ceea ce se întâmplă în practică, să discuţi şi să afli soluţii. Evenimentul regional Fiscalitate 24.7 are loc la Cluj-Napoca, în 28 februarie, la Centrul The Office, unde peste 100 de specialişti din companii de top în domeniul financiar discută o zi întreagă despre reglementările Noului Cod Fiscal. 

Evenimentul se bucură de o rezonanţă regională şi aduce împreună experţi din zona Transilvaniei şi oraşele din jur. Conferinţa este ideală pentru a dobândi know-how în rezolvarea unor probleme de business. Printre subiectele dezbătute se numără reglementările noului cod fiscal, TVA-ul (legislaţie, deducere, jurisprudenţa utilă, scutire etc), contestarea actelor administrativ fiscale (decizii de impunere şi decizii de instituire a măsurilor asiguratorii) sau litigiile fiscale.

Împreună cu participanţii la eveniment speakerii, experţi de anvergură, vor prezenta studii de caz din propiile companii şi vor fi pregătiţi să clarifice noţiuni prin oferirea de exemple concrete. 

Evenimentul este structurat pe durata unei zile intensive. Începând cu ora 09:30, Diana Oprescu, Manager Consultanţă Fiscală, PwC România, va susţine tematica noutăţilor în materie de impozit pe profit. Conferinţa continuă cu Mitel Spătaru, Tax Partner –  FiNEXPERT, cu o prezentare despre aspecte fiscale relevante: bilanţul pe 2016 şi tendinţe 2017. 

Romana Schuster, Senior Tax Manager – KPMG România, ne va spune care sunt soluţiile eficiente fiscal de fidelizare a angajaţilor. 
“Optimizare şi planificare fiscală. Fiscalitate la nivel mondial si European – noua abordare OECD a taxarii internationale“ este tematica abordată de Mihai Bejenaru, Founding Partner – Bejenaru & Partners.

În încheiere, de la ora 15:00, Ramona (Moisă) Chițu, Tax Senior Manager – Țuca Zbârcea & Asociații Tax, ne va spune care sunt facilităţile fiscale la îndemâna contribuabililor (scutiri pentru activităţi IT, deducere suplimentară pentru cercetare-dezvoltare, scutire pentru profilul reinvestit). 

Pentru că formatul conferinţei este unul interactiv, participanţii au ocazia să-şi clarifice anumite aspecte atât de interpretarea legii, cât şi punerea ei în aplicare. Fiecare speaker va acorda la finalul prezentării un timp de discuţie liberă cu cei care doresc să se implice activ. 
Fiscalitate: 24 de ore din 7 zile

Conferinţa Fiscalitate 24.7 are loc în 28 februarie în incinta The Office din Cluj-Napoca. Anul acesta  participanţii au ocazia să îşi actualizeze cunoştinţele privind reglementările Noului Cod Fiscal, să afle noutățile legislative în domeniul contabilităţii şi să ia parte la dezbateri din aria domeniului contabil-financiar. Mai multe detalii puteţi afla de pe site-ul www.fiscalitate24.ro. 

Fiscalitate 24.7 stă sub semnătura Libero Events, agenţia de evenimente, B2B şi  B2C, sub semnătura căreia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, Agile Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Fiscalitate 24.7, Signal Connect, dar şi targuri:  Touristica. 

Eveniment susținut de: FiNEXPERT.
____________________________
Persoană de contact: Bianca Rotbasan
E-mail: Bianca.adriana@liberoevents.ro
Tel.: 0764830999

Noutăți

În atenția utilizatorilor de aplicații Desktop!

Citește mai mult→

Evoluția epidemiei COVID-19 la nivel global reprezintă o provocare fără precedent pentru toată lumea. Noi la Indaco, încă de la începutul acestei crize, am pregătit toate instrumentele necesare pentru a ne desfășura activitatea la distanță, motiv pentru care am făcut acest anunț, unde avem datele de contact actualizate, precum și angajamentul de continuitate a activității pe care îl găsiți aici.

Dacă și dumneavoastră sunteți în situația în care trebuie să lucrați de acasă și poate nu aveți acces permanent la calculatorul de la birou, noi avem soluții pentru toți utilizatorii de aplicații desktop (Lege4 Professional sau Lege5 Desktop).

COVID-19 Plan de Continuitate a Activității - INDACO SYSTEMS!

Citește mai mult→
Stimate client,
 
În contextul răspândirii virusului COVID-19 și implicit a stării de urgență decretată de președinte, vă facem cunoscut următorul comunicat.
Serviciile de informare juridică prestate de societatea Indaco Systems, fac parte dintr-o platforma SaaS (Software as a service) și nu se supun unui lanț de producție, distribuție și stocuri.
 
Echipa de profesioniști din care este formată societatea Indaco Systems are pregătit un plan pentru situațiile de criză, plan care se află deja in desfășurare
Încă din data de 08.03.2020, întreaga activitate se desfășoară – la distanță, din siguranța domiciliului fiecărui angajat.
 

Date contact în contextul răspândirii virusului COVID-19

Citește mai mult→

Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informați.