Date contact în contextul răspândirii virusului COVID-19

Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informați.

Lucrăm de acasă (2)

Așadar, vă comunicăm pe această cale modalitățile prin care puteți intra în contact cu noi, cu rugămintea de a utiliza pe cât posibil adresele de email:

 

Probleme de suport tehnic - suport@indaco.ro sau la nr.: 0758.070.587; 0758.070.574

Clienți existenți (modificări la contractele existente) - clienti@indaco.ro sau la nr.: 0742.174.943 - Daniel; 0758.070.581 - Andra; 0758.070.579 - Simona; 0758.073.225 - Alina

Clienți noi - vanzari@indaco.ro sau la nr.: 0758.072.010 - Mihaela; 0758.070.575 - Bogdan.

Contabilitate contabilitate@indaco.ro sau la nr.: 0758.071.934 - Maria

 

Avem încredere în capacitatea instituțiilor statului de a readuce la normal intr-un timp cat mai scurt această situație de criză. Urmărim cu atenție evoluția si efectele generate de COVID-19, suntem în legatură cu autoritățile, urmând să actualizăm acest comunicat.

Susținem și respectăm măsurile luate pentru a preveni răspândirea virusului și vă îndemnăm ca în această perioadă să dați dovadă de responsabilitate atât pentru voi cât și pentru cei din jur.

Suntem optimiști că vom trece cu bine peste toate aceste provocări!

 

Toate cele bune, echipa Indaco

Noutăți

COVID-19 Plan de Continuitate a Activității - INDACO SYSTEMS!

Citește mai mult→
Stimate client,
 
În contextul răspândirii virusului COVID-19 și implicit a stării de urgență decretată de președinte, vă facem cunoscut următorul comunicat.
Serviciile de informare juridică prestate de societatea Indaco Systems, fac parte dintr-o platforma SaaS (Software as a service) și nu se supun unui lanț de producție, distribuție și stocuri.
 
Echipa de profesioniști din care este formată societatea Indaco Systems are pregătit un plan pentru situațiile de criză, plan care se află deja in desfășurare
Încă din data de 08.03.2020, întreaga activitate se desfășoară – la distanță, din siguranța domiciliului fiecărui angajat.
 

Date contact în contextul răspândirii virusului COVID-19

Citește mai mult→

Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informați.

Indaco Systems câştigă procesul cu Wolters Kluwer privind preluarea unor acte din baza Indaco Lege

05.07.2018

Citește mai mult→

Indaco Systems a obţinut câştig de cauză în instanţă în litigiul cu Wolters Kluwer, privind încălcarea drepturilor asupra bazei de date „Indaco Lege”, prin preluarea de către pârâtă a anumitor informaţii din acest produs, fără consimţământul companiei dezvoltatoare, şi includerea textelor în programul propriu “Sintact”. Decizia este definitivă, fiind respinse ambele căi de atac – apel şi recurs.