Căutarea şi urmărirea dosarelor în instanță

Indaco Systems vă pune la dispoziție în Lege5.ro un nou serviciu: căutarea şi urmărirea dosarelor în instanță.

Soluție expert în căutarea inteligentă a legislației, Lege5.ro vă oferă acum posibilitatea de a efectua gratuit căutarea şi identificarea dosarelor din instanță.

Procesul de căutare este rapid, performant şi generează rezultate relevante. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestui serviciu puteți afla cele mai noi modificări din parcursul dosarului – mai precis data şi ora la care va avea loc următoarea şedință de judecată, cât şi instanța unde se va judeca.

Caută rapid şi uşor dosarele care te interesează

Cunoscând numărul dosarului sau cel puțin numele uneia dintre părțile implicate, oricine se poate informa asupra fluxului unui dosar în instanță. În funcție de stadiul dosarului, veți avea acces la o serie de informații publice cum ar fi numele părților implicate, instanța, secția, completul, căile de atac, istoricul ședințelor precum și soluțiile pe scurt ale acestora.

Abonații Lege5.ro au la dispoziție funcționalități care vor face diferența în activitatea de informare asupra dosarelor în instanță de până acum. Aceştia vor beneficia de un serviciu de urmărire a dosarelor, care presupune notificarea înainte de începerea ședințelor, dar şi posibilitatea de a face adnotări pe fiecare dosar urmărit, pentru a-şi eficientiza activitatea.

Informațiile sunt oferite de portal.just.ro, baza de date cuprinzând toate dosarele din instanțele de judecată din toată țara începând cu 1990.

 

Începeți căutarea dosarului chiar acum: http://lege5.ro/CautaDosare

Noutăți

COVID-19 Plan de Continuitate a Activității - INDACO SYSTEMS!

Citește mai mult→
Stimate client,
 
În contextul răspândirii virusului COVID-19 și implicit a stării de urgență decretată de președinte, vă facem cunoscut următorul comunicat.
Serviciile de informare juridică prestate de societatea Indaco Systems, fac parte dintr-o platforma SaaS (Software as a service) și nu se supun unui lanț de producție, distribuție și stocuri.
 
Echipa de profesioniști din care este formată societatea Indaco Systems are pregătit un plan pentru situațiile de criză, plan care se află deja in desfășurare
Încă din data de 08.03.2020, întreaga activitate se desfășoară – la distanță, din siguranța domiciliului fiecărui angajat.
 

Date contact în contextul răspândirii virusului COVID-19

Citește mai mult→

Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informați.

Indaco Systems câştigă procesul cu Wolters Kluwer privind preluarea unor acte din baza Indaco Lege

05.07.2018

Citește mai mult→

Indaco Systems a obţinut câştig de cauză în instanţă în litigiul cu Wolters Kluwer, privind încălcarea drepturilor asupra bazei de date „Indaco Lege”, prin preluarea de către pârâtă a anumitor informaţii din acest produs, fără consimţământul companiei dezvoltatoare, şi includerea textelor în programul propriu “Sintact”. Decizia este definitivă, fiind respinse ambele căi de atac – apel şi recurs.