Descoperiți noua interfaţă Lege5 Online şi vedeți toate avantajele pe care le aduce!

12.05.2014

Indaco Systems a lansat o nouă interfaţă, într-un format interactiv, accesibil şi prietenos, pentru Lege5 Online - Softul care pune ordine în legi

Noua interfaţă se prezintă într-un format actualizat pentru o navigare mai uşoară, o informare completă şi un grad mai ridicat de interactivitate cu utilizatorii.

În plus, pentru a vă oferi cât mai multă informaţie, organizată într-un singur loc, am introdus secţiunea Revista Presei, actualizată periodic cu cele mai importante ştiri din domeniul legislativ. 

Accesul dumneavoastră la o arhivă completă de legislaţie se va face mai uşor şi mai rapid. Grija echipei noastre pentru inovaţie a dus la crearea unei interfeţe intuitive, care reduce semnificativ timpul de lucru. 

“Această interfață  se prezintă într-un format actualizat pentru o informare completă și un grad mai ridicat de interactivitate cu utilizatorii, fie că avem în vedere clienții sau partenerii companiei. Scopul lansării unei noi identități vizuale pentru Lege5 Online a fost de a puncta o imagine profesionistă și de calitate a produsului”, a declarat Monica Petrovici, Responsabil PR al companiei Indaco Systems.

Lege5 este destinat atât specialiştilor din domeniul juridic, fiscal, contabilitate, cât şi persoanelor interesate de domeniul legislativ. Serviciul permite accesul la baza de informaţii legislative Indaco, oriunde şi oricând, datorită platformelor de pe care poate fi accesat: online, mobile, desktop, cloud.

Mai multe detalii privind seria de produse Lege5, avantajele utilizării acestor instrumente, precum şi oferta comercială pot fi aflate accesând: http://prezentare.lege5.ro

 

Biroul de Presă Indaco Systems

E-mail: monica.petrovici@indaco.ro

Noutăți

COVID-19 Plan de Continuitate a Activității - INDACO SYSTEMS!

Citește mai mult→
Stimate client,
 
În contextul răspândirii virusului COVID-19 și implicit a stării de urgență decretată de președinte, vă facem cunoscut următorul comunicat.
Serviciile de informare juridică prestate de societatea Indaco Systems, fac parte dintr-o platforma SaaS (Software as a service) și nu se supun unui lanț de producție, distribuție și stocuri.
 
Echipa de profesioniști din care este formată societatea Indaco Systems are pregătit un plan pentru situațiile de criză, plan care se află deja in desfășurare
Încă din data de 08.03.2020, întreaga activitate se desfășoară – la distanță, din siguranța domiciliului fiecărui angajat.
 

Date contact în contextul răspândirii virusului COVID-19

Citește mai mult→

Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informați.

Indaco Systems câştigă procesul cu Wolters Kluwer privind preluarea unor acte din baza Indaco Lege

05.07.2018

Citește mai mult→

Indaco Systems a obţinut câştig de cauză în instanţă în litigiul cu Wolters Kluwer, privind încălcarea drepturilor asupra bazei de date „Indaco Lege”, prin preluarea de către pârâtă a anumitor informaţii din acest produs, fără consimţământul companiei dezvoltatoare, şi includerea textelor în programul propriu “Sintact”. Decizia este definitivă, fiind respinse ambele căi de atac – apel şi recurs.