Indaco Systems a primit câştig de cauză în procesul cu Wolters Kluwer, care a preluat fără drept informaţii din baza de date “Indaco Lege”

12.03.2015

Prin Hotarârea numărul 236/2015 din data 24.02.2015, instanţa admite cererea Indaco Systems şi constată că Wolters Kluwer a încălcat drepturile Indaco asupra bazei de date "Indaco Lege".

Instanţa a obligat societatea Wolters Kluwer să nu mai săvârșească niciun act de natură a aduce atingere drepturilor asupra bazei de date "Indaco Lege" şi a dispus ca aceasta să publice în presă, pe cheltuială proprie, hotărârea judecătoreasca şi de asemenea, să plătească cheltuielile de judecată.

Wolters Kluwer are drept de apel în termen de 30 de zile de la comunicare.

Biroul de presă Indaco Systems

Contact: comunicare@indaco.ro

Noutăți

În atenția utilizatorilor de aplicații Desktop!

Citește mai mult→

Evoluția epidemiei COVID-19 la nivel global reprezintă o provocare fără precedent pentru toată lumea. Noi la Indaco, încă de la începutul acestei crize, am pregătit toate instrumentele necesare pentru a ne desfășura activitatea la distanță, motiv pentru care am făcut acest anunț, unde avem datele de contact actualizate, precum și angajamentul de continuitate a activității pe care îl găsiți aici.

Dacă și dumneavoastră sunteți în situația în care trebuie să lucrați de acasă și poate nu aveți acces permanent la calculatorul de la birou, noi avem soluții pentru toți utilizatorii de aplicații desktop (Lege4 Professional sau Lege5 Desktop).

COVID-19 Plan de Continuitate a Activității - INDACO SYSTEMS!

Citește mai mult→
Stimate client,
 
În contextul răspândirii virusului COVID-19 și implicit a stării de urgență decretată de președinte, vă facem cunoscut următorul comunicat.
Serviciile de informare juridică prestate de societatea Indaco Systems, fac parte dintr-o platforma SaaS (Software as a service) și nu se supun unui lanț de producție, distribuție și stocuri.
 
Echipa de profesioniști din care este formată societatea Indaco Systems are pregătit un plan pentru situațiile de criză, plan care se află deja in desfășurare
Încă din data de 08.03.2020, întreaga activitate se desfășoară – la distanță, din siguranța domiciliului fiecărui angajat.
 

Date contact în contextul răspândirii virusului COVID-19

Citește mai mult→

Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informați.