Despre noi

poster_viitor08.07De peste 25 de ani, Indaco Systems înseamnă pasiune şi profesionalism pe piaţa produselor şi serviciilor software dedicate zonei de informare legislativă. Încă din 1994, clienţii şi partenerii noștri au descoperit că „a reuşi” poate deveni literă de lege.  

Experiența celor 25 de ani în domeniu se poate observa cu ușurință în calitatea și eficiența tuturor produselor create de noi. Avem avantajul timpului, pe care l-am folosit pentru a perfecționa soluţii software esențiale într-o lume modernă, în continuă schimbare. Dar și avantajul unei echipe de profesioniști pasionați și creativi, care continuă să câștige încrederea clienților cu fiecare nou proiect. 
De toate aceste calități se poate bucura orice partener de business care alege produsele noastre. Iată rețeta completă a succesului!

Noutăți

În atenția utilizatorilor de aplicații Desktop!

Citește mai mult→

Evoluția epidemiei COVID-19 la nivel global reprezintă o provocare fără precedent pentru toată lumea. Noi la Indaco, încă de la începutul acestei crize, am pregătit toate instrumentele necesare pentru a ne desfășura activitatea la distanță, motiv pentru care am făcut acest anunț, unde avem datele de contact actualizate, precum și angajamentul de continuitate a activității pe care îl găsiți aici.

Dacă și dumneavoastră sunteți în situația în care trebuie să lucrați de acasă și poate nu aveți acces permanent la calculatorul de la birou, noi avem soluții pentru toți utilizatorii de aplicații desktop (Lege4 Professional sau Lege5 Desktop).

COVID-19 Plan de Continuitate a Activității - INDACO SYSTEMS!

Citește mai mult→
Stimate client,
 
În contextul răspândirii virusului COVID-19 și implicit a stării de urgență decretată de președinte, vă facem cunoscut următorul comunicat.
Serviciile de informare juridică prestate de societatea Indaco Systems, fac parte dintr-o platforma SaaS (Software as a service) și nu se supun unui lanț de producție, distribuție și stocuri.
 
Echipa de profesioniști din care este formată societatea Indaco Systems are pregătit un plan pentru situațiile de criză, plan care se află deja in desfășurare
Încă din data de 08.03.2020, întreaga activitate se desfășoară – la distanță, din siguranța domiciliului fiecărui angajat.
 

Date contact în contextul răspândirii virusului COVID-19

Citește mai mult→

Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informați.