Certificări şi premii

Excelenţă atestată

Certificări

Indaco Systems are proiectat, implementat şi menţine un sistem de management integrat: calitate, mediu, securitatea informaţiei şi managementul serviciilor în conformitate cu cerinţele standardelor: ISO INDACO SYSTEMS - 27001 - CERTIFICATE - RENAR, INDACO SYSTEMS - 20000-1 - CERTIFICATE - ACCREDIA, ISO 9001, ISO14001 

Certificarea sistemului de management este realizată de  următoarele organisme de certificare:

  • Societatea Română de Asigurare a Calităţii, sistemul de management al calităţii.
  • RINA-SIMTEX, sistemul de management al securităţii informaţiei şi sistemul de management al serviciilor
  • TUV, sistemul de management al mediului.
  • Certificat Excellent SME

Premii

Produsele de top ale companiei Indaco Systems au fost recunoscute de experţi în domeniu. Vă invităm să le cunoaşteţi şi dumneavoastră:

iArhiva - Premiul Microsoft România – 2003 (Binary 2003);

Indaco Lege - Cel mai inteligent produs/serviciu românesc – 2001 (Premiile IT&C 2002);

LegeNet - Cel mai bun software legislativ – 2001 (Binary 2001);

DataWeb - Cel mai bun software de Internet – 2000 (Binary 2000);

Lege4 - Cel mai bun program legislativ din România – 1999 (Binary 1999).

Noutăți

În atenția utilizatorilor de aplicații Desktop!

Citește mai mult→

Evoluția epidemiei COVID-19 la nivel global reprezintă o provocare fără precedent pentru toată lumea. Noi la Indaco, încă de la începutul acestei crize, am pregătit toate instrumentele necesare pentru a ne desfășura activitatea la distanță, motiv pentru care am făcut acest anunț, unde avem datele de contact actualizate, precum și angajamentul de continuitate a activității pe care îl găsiți aici.

Dacă și dumneavoastră sunteți în situația în care trebuie să lucrați de acasă și poate nu aveți acces permanent la calculatorul de la birou, noi avem soluții pentru toți utilizatorii de aplicații desktop (Lege4 Professional sau Lege5 Desktop).

COVID-19 Plan de Continuitate a Activității - INDACO SYSTEMS!

Citește mai mult→
Stimate client,
 
În contextul răspândirii virusului COVID-19 și implicit a stării de urgență decretată de președinte, vă facem cunoscut următorul comunicat.
Serviciile de informare juridică prestate de societatea Indaco Systems, fac parte dintr-o platforma SaaS (Software as a service) și nu se supun unui lanț de producție, distribuție și stocuri.
 
Echipa de profesioniști din care este formată societatea Indaco Systems are pregătit un plan pentru situațiile de criză, plan care se află deja in desfășurare
Încă din data de 08.03.2020, întreaga activitate se desfășoară – la distanță, din siguranța domiciliului fiecărui angajat.
 

Date contact în contextul răspândirii virusului COVID-19

Citește mai mult→

Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informați.