Lege5 este aplicaţia completă. Acum vă pune la dispoziţie şi MOF partea a IV-a

Indaco Systems informeaza toti utilizatori de program legislativ Lege5, ca aplicatia a fost consolidata cu un nou modul de informare: Monitorul Oficial partea a IV-a.


Acest modul vă pune la dispoziţie acte ale societăţilor:
-Convocări ale Adunării Generale a Acţionarilor;
-Somaţii colective;
-Decizii de anulare a acţiunilor;
-Raport de activitate şi extras situaţie financiară;
-Anunţuri întocmite în baza art. 185, alin. (4) din Legea nr. 31/1990;
-Alte acte care se publică în Partea a IV-a: încheierea privitoare la înmatriculare, hotărâri AGA, actualizarea actelor constitutive, hotărâri de dizolvare a societăţilor, acte de numire a lichidatorilor, etc.

Alături de informaţiile publicate în Dosare în instanţă şi Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, actele publicate în Monitorul Oficial Partea a IV-a vă oferă cadrul complet de informare asupra societăţilor.

Lege5 devine astfel un sistem integrat de date relaţionate şi actualizate, unic pe piaţa de software de documentare legislativă din România, care permite monitorizarea informaţiilor de interes: domenii, acte normative, dosare în instanţă şi societăţi.

Pentru mai multe detalii comerciale accesati www.lege5.ro. 

News

În atenția utilizatorilor de aplicații Desktop!

Find out more→

Evoluția epidemiei COVID-19 la nivel global reprezintă o provocare fără precedent pentru toată lumea. Noi la Indaco, încă de la începutul acestei crize, am pregătit toate instrumentele necesare pentru a ne desfășura activitatea la distanță, motiv pentru care am făcut acest anunț, unde avem datele de contact actualizate, precum și angajamentul de continuitate a activității pe care îl găsiți aici.

Dacă și dumneavoastră sunteți în situația în care trebuie să lucrați de acasă și poate nu aveți acces permanent la calculatorul de la birou, noi avem soluții pentru toți utilizatorii de aplicații desktop (Lege4 Professional sau Lege5 Desktop).

COVID-19 Plan de Continuitate a Activității - INDACO SYSTEMS!

Find out more→
Stimate client,
 
În contextul răspândirii virusului COVID-19 și implicit a stării de urgență decretată de președinte, vă facem cunoscut următorul comunicat.
Serviciile de informare juridică prestate de societatea Indaco Systems, fac parte dintr-o platforma SaaS (Software as a service) și nu se supun unui lanț de producție, distribuție și stocuri.
 
Echipa de profesioniști din care este formată societatea Indaco Systems are pregătit un plan pentru situațiile de criză, plan care se află deja in desfășurare
Încă din data de 08.03.2020, întreaga activitate se desfășoară – la distanță, din siguranța domiciliului fiecărui angajat.
 
 

Date contact în contextul răspândirii virusului COVID-19

Find out more→

Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informați.