Având în vedere circumstanțele fără precedent în care ne aflăm la nivel global din cauza epidemiei de COVID-19, prioritatea noastră este siguranța și sănătatea clienților, angajaților și partenerilor noștri. 

Activitatea în cadrul companiei Indaco Systems se desfășoară la distanță, toate departamentele lucrează cu același program și ritm susținut cu care v-am obișnuit.

Actualizarea programelor noastre legislative se face la fel de rapid ca și până acum, motiv pentru care veți fi în continuare primii informația.

Așadar, vă comunicăm pe această cale modalitățile prin care puteți intra în contact cu noi, cu rugămintea de a utiliza pe cât posibil adresele de email:

Probleme de suport tehnic – suport@indaco.ro sau la nr.: 0758.070.5870758.070.574

Clienți existenți (modificări la contractele existente) – clienti@indaco.ro sau la nr.: 0742.174.943 – Daniel; 0758.070.581 – Andra; 0758.070.579 – Simona; 0758.073.225 – Alina

Clienți noi – vanzari@indaco.ro sau la nr.: 0758.072.010 – Mihaela; 0758.070.575 – Bogdan.

Contabilitate – contabilitate@indaco.ro sau la nr.: 0758.071.934 – Maria

Avem încredere în capacitatea instituțiilor statului de a readuce la normal intr-un timp cat mai scurt această situație de criză. Urmărim cu atenție evoluția si efectele generate de COVID-19, suntem în legatură cu autoritățile, urmând să actualizăm acest comunicat.

Susținem și respectăm măsurile luate pentru a preveni răspândirea virusului și vă îndemnăm ca în această perioadă să dați dovadă de responsabilitate atât pentru voi cât și pentru cei din jur.

Suntem optimiști că vom trece cu bine peste toate aceste provocări!

Toate cele bune, echipa Indaco

Distribuie