Cu Indaco Magister controlezi fluidizezi eficientizezi activitatea departamentului juridic!
Funcționalități premium

Contracte
salvezi contractele, clienții și adversarii, într-o interfață intuitivă și ușor de administrat

Dosare
cauți salvezi și administrezi toate dosarele clienților tăi, adaugi și sincronizezi fișierele din dosarul de pe portal

Calendar
termene, evenimente, sarcini, concedii, zile de naștere, sărbători legale - totul într-un singur loc

Alerte
termene din dosare, modificările dosarelor monitorizate, alerte personalizate despre sarcini, task-uri etc.

Timesheet
facilitează urmărirea timpului și a cheltuielilor, astfel încât să ai acces la date critice fără a pierde timp prețios

Raportare
rapoarte avansate despre activitatea unui utilizator sau a întregului departament. Rapoartele pot fi customizate foarte detaliat.
Atentie! – Testarea platformei se poate face doar prin completarea corecta a formularului de inscriere
De Retinut! – Eligibilitatea cererii de testare a platformei se bazeaza pe relevanta perceputa de catre Indaco Systems asupra tipului de organizatie si activitatii intreprinsa de aceasta descrisa in formular